Pages

Monday, December 13, 2010

Our Moments

Suka bertukar duka...huhu...tengahari semlm kami semua enjoy dgn aktiviti kami. Saya bergurau dengan Irfan sambil meyusukannya. Then melayan kakak2 membuat snowman. Semua ini sebelum "MIGRAIN" menyerang...adus...

Apa2 pun saya tetap bersyukur kerana dikurniakan anak yang ramai. Suasana bingit yang tak pernah saya lalui dulu kerana saya anak tunggal. Kadang2 saya memang tak boleh terima keadaan bingit seperti tu kerana dah terbiasa hidup sendiri yang aman dan sunyi. Tapi bila mereka tidur atau tiada...saya pula yang rasa nak gila dengan kesunyian itu.

Tengahari semalam, saya sempat melayan anak dara berdua tu ber"artzooka"... buat art. Afifah sibuk nak buat snowman...nantilah Mama bawa g Snow World Genting...hehe... Untuk tidak menghampakan, saya ajak dia buat snowman guna cotton ball. Inilah hasilnya...



So Kakak n Auni...nanti belajarlah rajin2 supaya dapat ke oversea...boleh la kita main snow sama2. Mama pun teringin juga nak buat snowman ;P


No comments:

Post a Comment