Pages

Wednesday, December 8, 2010

CD (Cloth Diaper @ Celana Dalam)

Hati2 bila bicara tentang CD pada Indonesian...kerana mereka mentafsir CD sebagai Celana Dalam...hehehe...inilah yang berlaku di rumah saya bila minta maid basuhkan CD 3 kali sebelum guna....menung je dia????....hahaha....mana I tau!

Setelah sekian lama menanam impian dan mengumpul duit (ikat perut tau!)...akhirnya pada tarikh keramat...cewah...pada 26 November 2010 (Jumaat) di Baby, Children & Parents Expo di Midvalley...saya telah mendapatkan 5 V2 Lunatots CD...yeay!

Excited sangat2 sebab dah lama aim nak beli...n pd expo ni Lunatots telah menwarkan 20% diskaun...which is never offer at their shop...so...tu yg terus sambar 5 CD. Pilih punya pilih disamping kesesakan trafik yg amat oleh ibu2 seperti saya yg mengambil kesempatan keluar pd waktu lunch break...inilah hasilnya...

5 V2 CD yang pelbagai warna...menariks...


Saya beli CD ni dengan tujuan nak mengajar Auni agar segera potty train...dah tak larat beli pampers yg mahal & merosakkan alam. Sekurang2nya saya dapat mengurangkan belanja rumah...suka tak abang????

Ni gambar Irfan pakai CD yang sempat saya snap. Gambar Auni tak ambil pun sebab dia masih pakai seluar walau ber CD sebab dia kata "shame la Mama"...ada orang yg kata pakai CD ni nampak bulky...tp saya tak nampak pun begitu. Tak kisahlah besar sedikit asal boleh menjimatkan wang.

boleh jadi model CD Lunatots tak???


Masih mahu membeli CD yang pelbagai corak...terkini ada 3 lagi CD dengan design menarik...tak sempat lak nak snap gambar...later lah ye...till then...out now!


No comments:

Post a Comment