Pages

Thursday, November 18, 2010

Breast Is Best !!!

jeng...jeng...jeng...Be Careful with what you think. Ini bukanlah entry 18sx. Kupasan entry kali ini adalah dari perspektif seorg ibu dan mungkin luahan hati anak lelaki saya kini. Bertekad untuk menulis entry yang lebih ilmiah dan berguna seperti rakan saya Farah Farhan di entry ni, saya mencari artikel dan handout yang boleh menjadi rujukan ibu2 yang menyusukan anak seperti saya.

Dari awal kehamilan ketiga lalu, saya sentiasa pastikan beg saya berisi dengan handout mengenai breastfeed dan natural parenting utk diaplikasikan dalam kehidupan anak ke-3 ni....sounds ketinggalan. How about anak 1 dan 2???? Saya belajar melalui kesilapan dan cuba improve everyday.

Ini penemuan saya hari ini yang mungkin dah pernah anda baca di laman web atau blog ibu lain...but for me...it was a new discovery. Let us share...



...dan ini foto terbaru anakanda Putera saya yang mungkin mengucapkan kata2 ini di dalam hatinya.


Anakku...Mama bersyukur kerana masih mampu memberikan titisan berharga ini buatmu sehinggan ke hari ini pada usiamu yang hampir mencecah 5 bulan. Semoga usaha Mama ini dipermudahkan oleh Allah...ameen...


No comments:

Post a Comment